What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on March 24, 2014 (0:59) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Very beautiful!
Vinsss Molto bella ! Vinsss |
| sent on March 24, 2014 (9:00) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Dear Charles, welcome back! Open your gallery this morning and find this beautiful image was really a nice surprise: what does it take to start on Monday! Many congratulations on the magnificent composition and the great taste that characterizes you! Greetings, Massimo Carissimo Carlo, bentornato!!Aprire la tua galleria questa mattina e trovare questa splendida immagine è stata davvero una bella sorpresa: quello che ci vuole per ripartire il lunedì! Davvero complimenti per la magnifica composizione e per il grande gusto che ti caratterizza! Un caro saluto, Massimo |
| sent on March 24, 2014 (9:06) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello Carlo, I have a concern on 'in the top right corner of the photo. While in the 'left-hand corner the "white" off the profile of the subject, on the right seems to me that it creates an important gap. I'd like your comment on that. (Because risk to stay all day to think about this photo) Hello
Luciano Ciao Carlo, ho una perplessità sull' angolo in alto a destra della foto. Mentre nell' angolo sinistro il "bianco" stacca il profilo del soggetto, in quello destro mi sembra che si crei un vuoto importante. Mi piacerebbe un tuo commento in merito. (anche perché rischio di stare tutto il giorno a pensare a questa foto) Ciao Luciano |
| sent on March 24, 2014 (17:29) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The last posted this is that not only expresses your great sense of composition, but also shows great sensitivity in grasping posture mattress in the dynamics of the job. For me it is perfect in composition, white space left on the left is an added value in that leaves me the freedom to complete the scene ...
A great shot by Carlo Cozzutti.
compliment you is reductive.
A dear greeting.
stefano Delle ultime postate questa è quella che non solo esprime il tuo grande senso compositivo, ma evidenzia anche una grande sensibilità nel saper cogliere nella postura del materassaio la dinamica del lavoro. Per me è perfetta nella composizione, lo spazio bianco lasciato a sx è un valore aggiunto in quanto mi lascia la libertà di completare la scena... Un grandissimo scatto firmato Carlo Cozzutti. farti i complimenti è riduttiva. Un carissimo saluto. stefano |
| sent on March 24, 2014 (19:55) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello Stephen, nice to meet you. They d 'agree with you on everything but the problem is not left but on the right. I am not convinced the loss of retail floor until it merges with the frame! For the rest I have defined a Master Charles and their for this try to draw as much as possible also, and especially, I do not understand where the. Hats off
Luciano Ciao Stefano, piacere di conoscerti. Sono d' accordo con te in tutto ma il problema non è a sx ma a dx. Non mi convince la perdita del dettaglio del pavimento fino a fondersi con la cornice! Per il resto ho definito Carlo un Maestro e proprio per questo cerco di attingere il più possibile anche, e soprattutto, la dove non capisco. Un saluto affettuoso Luciano |
| sent on March 24, 2014 (21:14) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Great photo! Very nice composition, quoto Stephen. Really nice compliments. Greetings Titian Grande foto! Molto bella la composizione,quoto Stefano. Complimenti bella davvero. Un caro saluto Tiziano |
| sent on March 25, 2014 (16:08) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Vinsss, thank you, hello, Charles Vinsss, grazie , un saluto , Carlo |
| sent on March 25, 2014 (16:10) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Max, thank you very much for the welcome and congratulations for the visit. Best wishes to you, the newcomer and the whole family, Carlo Massimo , ti ringrazio molto per i graditi complimenti e per la visita. Un caro saluto a te, alla nuova arrivata e a tutta la famiglia, Carlo |
| sent on March 25, 2014 (16:22) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Luciano first thank you for the visit and the comment! With regard to the upper right, I deliberately overexposed because I wanted the eye of the beholder ... the picture goes directly on the subject and is not absolutely disturbed by factors that have nothing to do with the scene. In my humble opinion .... then it seems to me that the white and blend into the frame to give much more breath and lighten the image further. Of course ... I ..... I see it, is not to be considered as a rule to follow. Thanks again for passage and a warm greeting, Charles Luciano per prima cosa ti ringrazio della visita e del commento !! Riguardo all'angolo in alto a dx l'ho volutamente sovraesposto perché volevo che l'occhio di chi guarda la foto ...vada direttamente sul soggetto e non venga assolutamente disturbato da elementi che non hanno nulla a che vedere con la scena. A mio modesto parere poi....mi sembra che il bianco fondendosi con la cornice dia molto più respiro e alleggerisca ulteriormente l'immagine. Naturalmente ...io..... la vedo così, non è da considerare come una regola da seguire. Grazie ancora del passaggio e un caro saluto, Carlo |
| sent on March 25, 2014 (16:25) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Stephen, thanks for the comment ... you know perfectly well what I meant to prove. Best regards, Charles Stefano , grazie per il commento...hai capito perfettamente quello che intendevo dimostrare. Un caro saluto, Carlo |
| sent on March 25, 2014 (16:30) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The word "relief" has changed my perception of the picture ... Now I can see it in a different way. I renew to you the compliments. An affectionate greeting.
Luciano La parola "alleggerimento" ha cambiato la mia percezione della foto..., adesso riesco a vederla in modo diverso. Ti rinnovo i complimenti. Un saluto affettuoso. Luciano |
| sent on March 25, 2014 (16:39) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Always respecting the views of all, I say that, in my opinion, are the dynamics and orientation of the hands that make up the '' right air "which fades into white. Sometimes you have to break the traditional patterns to express fully the artistic message and this, IMHO, is one of those cases. Although the general approach of the subject would suggest a vertical reflection of 90 °, but if the author has "felt" so, it means that it's okay. For me, only compliments!
Hello Charles! Adolfo Rispettando sempre le opinioni di tutti, dico che, secondo me, sono il dinamismo e l'orientamento delle mani che compensano l'«aria a destra» che si sfuma nel bianco. Qualche volta capita di dover rompere gli schemi tradizionali per esprimere completamente il messagio artistico e questo, IMHO, è uno di quei casi. Anche l'orientamento generale del soggetto vorrebbe suggerire una riflessione verticale di 90°, ma se l'autore l'ha "sentita" così, vuol dire che va bene così. Per me, solo complimenti! Ciao Carlo! Adolfo |
| sent on March 25, 2014 (17:44) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
A welcome back from me too, congratulations for this shot which I find very nice. Composition and light management of large effect, graphics as your "trademark" ..... Really nice. ;-) Un bentornato anche da parte mia, complimenti per questo scatto che trovo molto bello. Composizione e gestione delle luci di gran effetto, grafismi come da tuo "trademark" ..... Bella davvero. |
| sent on March 25, 2014 (18:06) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I apologize to Charles if I take advantage of this space to respond to Luciano. This is also my pleasure to meet you. In the first place for the politeness with which you expose your ideas and also because like myself when I do not understand wonder ...
In reading your post my comment I realized I have written to the left instead of the right and of course this has misled you then I have to apologize both to the author that with you.
I meant to Luciano that in my comment there was a maximum level about your vision. This is expressed by rat me of my belief on how to compose certain images, I am convinced that the wealth of detail or distracting elements weaken our perception and then conveyed in a definite direction, removing the observer the opportunity to complete the 'proposal image variablesranging from their mood, their own baggage of life and culture. All this is of course questionable Rate it so as my personal thought.
That said, I can only apologize and say goodbye to both still with Charles for my intrusion.
stefano
Mi scuso con Carlo se approfitto di questo spazio per rispondere a Luciano. Il piacere di conoscerti è anche mio. In primo luogo per la garbatezza con cui esponi le tue idee e anche perché come il sottoscritto quando non capisco domando... Nel leggere il tuo commento successivo al mio mi sono accorto di avere scritto a sx invece di dx e questo naturalmente ti ha depistato quindi me ne devo scusare sia con l'autore che con te. Volevo dire a Luciano che nel mio commento vi era comunque il massimo rispetto circa la tua visione. Ciò da me espresso si ratta di una mia convinzione sul modo di comporre certe immagini, Sono convinto che la ricchezza di dettagli o elementi di distrazione indeboliscano la nostra percezione e quindi veicolati in una direzione ben precisa, togliendo a chi osserva la possibilità di completare l'immagine proposta secondo variabili che spaziano dal proprio stato d'animo, al proprio bagaglio di vita e culturale. Tutto questo è naturalmente opinabile per cui valutalo come un mio personale pensiero. Detto questo, non mi rimane che salutare entrambi e scusarmi ancora con Carlo per la mia invadenza. stefano |
| sent on March 25, 2014 (18:36) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I agree with Adolfo and Stephen after the explanation of Charles I thought it was all clear!
PS Stephen, do not worry, I realized that my vision rispettavi. ;-) I also apologize to Charles "the 'invasion' of his space but, in the end, it is so beautiful! :-D:-D:-D
Good evening to all Luciano Concordo con Adolfo e con Stefano, dopo la spiegazione di Carlo tutto mi è sembrato più chiaro! P.S. Stefano, non ti preoccupare, ho compreso che rispettavi la mia visione. Chiedo scusa anche io Carlo per "l' invasione" del suo spazio ma, in fondo, è bello cosi! Buona serata a tutti Luciano |
| sent on March 25, 2014 (22:31) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Dear Adolfo, even as you've read Stephen's what I wanted to highlight ... the perfect description .... of hands in rapid movements create the blur (not very noticeable to others, as I would have liked it to be) and the gradient in the white on the top right. Your careful observation of my photos ... it gives me always new stimulations to express myself, knowing then that "someone" reads the right way. Greetings my friend, Charles Caro Adolfo, anche tu come Stefano hai colto quello che volevo evidenziare...con la perfetta descrizione ....delle mani che in rapidi movimenti creano la sfocatura (per altro non molto evidente ,come avrei voluto che fosse) e la sfumatura nel bianco in alto a dx. La tua attenta osservazione delle mie foto ...mi dà stimoli sempre nuovi per esprimermi, sapendo poi che "qualcuno" le legge nel modo giusto . Un caro saluto amico mio, Carlo |
| sent on March 25, 2014 (22:33) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello George, thank you so much for the greetings and for the nice comment .... very rewarding. Best regards, Charles Ciao Giorgio , grazie infinite per i saluti e per il bel commento....molto gratificante. Un caro saluto, Carlo |
| sent on March 25, 2014 (22:36) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Stefano & Luciano, you should not apologize for taking up space .... the Forums are made exactly for these things! I greet you with great respect and sympathy, Charles Stefano & Luciano, non dovete assolutamente scusarvi di occupare spazi....i Forum sono fatti esattamente per queste cose !! Vi saluto con molta stima e simpatia, Carlo |
user5266 | sent on March 25, 2014 (23:11) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
On technique and on the choices made, we are already widely expressed friends who have preceded me, to me, who are avaricious thoughts, I just have to compliment you on this beautiful shot, and tell you ...... welcome back, dear Charles.
Hello Alexander Sulla tecnica e sulle scelte effettuate,si sono già ampiamente espressi gli amici che mi hanno preceduto,a me,che sono avaro nei pensieri,non mi resta che complimentarmi per questo bellissimo scatto,e dirti...... bentornato,caro Carlo. Ciao Alessandro |
| sent on March 25, 2014 (23:21) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Ale Hello my friend, I'm happy to hear from you and thank you very much for visiting and for the compliments. Talk to you soon! Best regards, Charles Ciao Ale amico mio, sono felice di sentirti e ti ringrazio molto per la visita e per i complimenti . Ci sentiamo presto !! Un caro saluto, Carlo |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |