What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on September 11, 2019 (10:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
compliments great idea I like a lot hello Giancarlo complimenti gran bell'idea mi piace un sacco ciao Giancarlo |
| sent on September 11, 2019 (14:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Nice shooting point and close-up I'd be curious to see her without the two balls cut The photo I really like Hello Bello il punto di ripresa ed il primo piano Sarei curioso di vederla senza le due sfere tagliate La foto mi piace molto Ciao |
| sent on September 11, 2019 (14:37) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I really like the composition and the pdr; it is not easy to make a compositional choice on the first floor for which you have to compromise, but with the double cut. Symmetrical.. on the two faces, for me it's the best you've found. Congratulations, Hello, Maximum Mi piace molto la composizione ed il pdr; non facile la scelta compositiva sul primo piano per la quale bisogna scendere a compromessi, ma con il taglio doppio..simmetrico..sui due volti, per me è la migliore che hai trovato. Complimenti, Ciao, Massimo |
| sent on September 11, 2019 (18:17) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
beautiful Alberto these two mouths seem to swallow with their cry who observes and project us inside the shot excellent depth other beautiful work that arouses me a curiosity and therefore I ask you.... given your ability and skill in composing vertically... what came out of it with this format? I think you've definitely tried :-D am I wrong? a greeting Simone ;-) bella Alberto queste due bocche sembrano inghiottire con il loro grido chi osserva e ci proiettano dentro lo scatto ottima la profondità altro bel lavoro che mi suscita una curiosità e quindi ti domando.... visto la tua capacità e bravura nel comporre in verticale... cosa ne e' venuto fuori con questo formato ? credo sicuramente avrai provato o sbaglio? un saluto Simone |
| sent on September 11, 2019 (18:42) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Quoto Massimiliano and I find the horizontal framing correctly not only from a compositional point of view, but also to make the best of the feeling of "crushing", of oppression that we want to convey through photography The low pdr involves us making us feel part of that "river" of faces headed for darkness. Effective title It's really touching, hello Quoto Massimiliano e trovo azzeccata l'inquadratura orizzontale non solo dal punto di vista compositivo, ma anche per rendere al meglio la sensazione di "schiacciamento", di oppressione che si vuole trasmettere attraverso la fotografia Il pdr basso ci coinvolge facendoci sentire parte di quel "fiume" di volti diretti verso l'oscurità. Titolo efficace È davvero toccante, ciao |
| sent on September 11, 2019 (19:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Great interpretation. Congratulations! Hello Gran bella interpretazione. Complimenti! Ciao |
| sent on September 11, 2019 (19:07) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Really beautiful! conveys all the emotions you have seeing it live. Congratulations! Hello, Francis. Davvero bella! trasmette tutte le emozioni che si hanno vedendola dal vivo. Complimenti! Ciao, Francesco. |
| sent on September 11, 2019 (20:32) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Great Alberto, composition, BN, and title I really like, congratulations. Hello, Sergio Ottima Alberto, composizione, BN, e titolo mi piacciono molto, complimenti. Ciao, Sergio |
| sent on September 11, 2019 (20:40) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I've seen it somewhere before in a sequence, and this picture had already hit me. Congratulations on the vantage point L'ho già vista da qualche parte in una sequenza, e questa foto già allora mi aveva colpito. Complimenti per il punto di osservazione |
| sent on September 11, 2019 (23:05) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Vi ringrazio, mi ha fatto piacere leggere i vostri interventi su un'immagine non “facile”. Con la fotografia purtroppo non si riesce a descrivere la sensazione che si prova camminando su quest'opera, il suono metallico delle figure calpestate... Devo dire che è un'installazione geniale, che produce forti allusioni e sensazioni nell'osservatore che ne è anche fruitore. Rispondo ad Andrea: qui ero già a 16 mm, di più non ne avevo! Ho provato ad allontanarmi per includere i cerchi interi, ma si perdeva a mio avviso quel senso di immersione e vicinanza, direi quasi empatia, che si ha con questa inquadratura. Così ho deciso per un “taglio simmetrico”, come ha osservato Massimiliano. Riguardo al formato verticale, Simone ha capito quanto mi piace e quanto lo utilizzi nelle mie fotografie. Qui era complicato dal fatto che la macchina era a terra, ma non l'ho scelto per l'esatto motivo che ha indicato Viola: il taglio orizzontale rafforza il senso di oppressione e schiacciamento. Nella realtà l'installazione si trova in un famoso “vuoto” di Libeskin, dal soffitto altissimo; eppure si percepisce il senso di oppressione e compressione (i volti tagliati nell'acciaio sono difatti più bidimensionali che tridimensionali). Il taglio orizzontale rafforzava meglio questo concetto, secondo me. Mi fa piacere che la mia “interpretazione” sia piaciuta. Buona serata a tutti, Alberto. |
| sent on September 12, 2019 (1:32) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Grand compo and bn. Gran compo e bn. |
| sent on September 12, 2019 (7:57) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Gorgeous pdr and bel b/n, congratulations Giuliano :-P Splendido pdr e bel b/n, complimenti Giuliano |
| sent on September 12, 2019 (8:11) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Great idea, I like it. Greetings, Bal Grande idea, mi piace. Un saluto, Bal |
| sent on September 12, 2019 (16:46) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thanks Claudio, Giuliano and Bal!
cheers, Alberto Grazie Claudio, Giuliano e Bal! Ciao, Alberto |
| sent on September 12, 2019 (18:03) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Congratulations Alberto, I really like your vision, great the dramatic bn! Complimenti Alberto, mi piace molto la tua visione, ottimo il bn drammatico! |
| sent on September 12, 2019 (19:41) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thanks Agata, very kind as always!
cheers, Alberto. Grazie Agata, sempre gentilissima! Ciao, Alberto. |
user188043 | sent on September 12, 2019 (23:57) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
More desperate than "The Scream of Munch" It's outstanding in every sense. Hello, Moon Più disperati di "L'urlo di Munch" È eccezionale in tutti i sensi. Ciao, Luna |
| sent on September 13, 2019 (0:20) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thank you Luna for the visit and for the interesting comparison with Munch's work! I think these two works have a negative feeling and discomfort in common, but while Munch represents the fear that pervaded him at the sight of the blood-red sky (it was observing that sky that he heard a scream pierce nature), through a landscape Unreal interior built with curved and colorful lines, Kadishman creates a "cold", metallic and monochromatic work, in which he seems to "freeze" the feeling of despair through those anonymous yet characterized faces. Despair is much more than fear, because it implies the resignation of those who have been deprived of all hope, therefore of humanity. Hello, Alberto. Ti ringrazio Luna per la visita e per l'interessante confronto con l'opera di Munch! Credo che queste due opere abbiano in comune una sensazione negativa e di disagio, ma mentre Munch rappresenta la paura che lo pervase alla vista del cielo rosso-sangue (fu osservando quel cielo che sentì un urlo trafiggere la natura), attraverso un paesaggio interiore irreale costruito con linee curve e colorate, Kadishman realizza un'opera "fredda", metallica e monocromatica, in cui sembra "congelare" il sentimento di disperazione attraverso quei volti anonimi eppure caratterizzati. La disperazione è molto più della paura, perchè implica la rassegnazione di chi è stato privato di ogni speranza, dunque di umanità. Ciao, Alberto. |
user42139 | sent on September 14, 2019 (16:22) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Beautiful and dramatic. great pdr and toning. Congratulations Alby Bella e drammatica..ottimo pdr e viraggio. Complimenti Alby |
| sent on October 11, 2019 (22:19) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Perfect in everything. A message that comes clear and powerful. A great job. Congratulations Alberto and have a good weekend. Mauro Perfetta in tutto. Un messaggio che arriva chiaro e potente. Un gran lavoro. Complimenti Alberto e buon fine settimana. Mauro |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |