What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on April 22, 2017 (14:29) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Definitely a work of art this remarkable sculpture in terracotta by Nicolò Ark. But it is to emphasize the light that you have been able to grasp. Congratulations Stephen. Best wishes Titian Sicuramente un'opera d'arte notevole questa scultura in terracotta di Nicolò dell'Arca. Ma c'è da sottolineare la luce che hai saputo cogliere. Complimenti Stefano. Un caro saluto Tiziano |
| sent on April 22, 2017 (16:34) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Fantastic work, good yield "Gothic" of your shot, a plus grain. Compliments! Hello Stephen Fantastica l'opera, ottima la resa "gotica" del tuo scatto, un plus la grana. Complimenti! Ciao Stefano |
| sent on April 29, 2017 (19:13) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
@ - Franco, the film certainly involves a more complex job, but as far as I'm concerned, I'm experiencing a moment when I prefer digital. Thank you for your words.
@ -Splibo, this shot among other things spoiled by incorrect development (C41) does not make justice to this masterpiece. If you have the chance to go to Bologna, it is definitely a worthwhile visit. Thanks for your attention.
@ -Stefanoghirardo, as you pointed out is a fantastic piece of work, but not my shot that unfortunately have ruined the development lab. This film must undergo the same color treatment (C41) so I could not develop it in 'house' Thank you for your attention.
Greetings to all of you.
Stephen%3Cbr />
@- Franco, la pellicola comporta sicuramente un lavoro più complesso, ma per quanto mi riguarda sto vivendo un momento in cui la preferisco al digitale. Ti ringrazio per le tue parole. @-Splibo, questo scatto tra l'altro rovinato da uno sviluppo errato ( C41 ) non rende giustizia a questo capolavoro. Se avrai occasione di andare a Bologna, è sicuramente una visita che merita. Grazie per la tua attenzione. @-Stefanoghirardo, come hai sottolineato è un'opera fantastica, ma non il mio scatto che purtroppo hanno rovinato nel laboratorio di sviluppo. Questa pellicola deve subire lo stesso trattamento del colore (C41 ) per cui non ho potuto svilupparlo in 'casa' Grazie per la tua attenzione. Un saluto a tutti voi. stefano |
| sent on April 12, 2018 (11:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Several times I paused to photograph this work!
I like your interpretation, some shadow maybe out of place behind the subjects in my opinion but overall nice!
It is not easy to photograph a work of art, already grapple is a challenge!
Più volte mi sono soffermato per fotografare quest'opera! Mi piace la tua interpretazione, qualche ombra forse fuori posto dietro i soggetti a mio parere però nel complesso bella! Non è facile fotografare un'opera d'arte, già cimentarsi è una sfida! |
| sent on April 12, 2018 (11:26) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thanks Nicolas. For the shadows you mention unfortunately there is little to do. How do you know statues and lights are in fixed positions and cordon off, so it uses the ancient art of getting by. If I could have wide maneuver definitely I'd study the positioning of lights. This will not only avoid shadows cast on the wall, but especially to accentuate the drama of expressions that the artist has given in his works. Thanks for your visit. A greeting. Grazie Nicolas. Per le ombre di cui parli purtroppo vi è ben poco da fare. Come sai statue e luci sono in posizioni fisse e transennate, per cui ci si avvale della antica arte dell'arrangiarsi. Se avessi potuto avere ampia manovra sicuramente avrei studiato il posizionamento delle luci. Questo non solo per evitare le ombre proiettate sulla parete, ma soprattutto per accentuare la drammaticità delle espressioni che l'artista ha impresso nelle sue opere. Grazie della visita. Un saluto. |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |