What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on November 30, 2015 (21:59) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
coming last I have only one thing to chiedertii: if you went ahead a few meters and the pictures began to be after that pole broke down on the left, it would have changed a lot in terms of perspective? maybe you did not have leaves of the vine to fill the top left corner? This is because the broken pole is the only element, albeit minimum distirubo. It remains in any case gorgeous arrivando ultimo ho solo una cosa da chiedertii: se andavi avanti un metro e la foto cominciava da dopo quel palo rotto in basso a sx, sarebbe cambiato molto in termini di prospettiva? forse non avevi foglie della vigna a riempire l'angolo in alto a sx? questo perchè quel palo rotto è l'unico elemento, seppur minimo di distirubo. rimane in ogni caso stupenda |
| sent on November 30, 2015 (22:16) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
John thank you very much.
Gianmarco..sei just a stinker -D: -D: -D But you did not feel Agordo curses that I took when I realized that pole broke? -D So since you're the only one who noticed it, or rather that made me notice I'll tell you in two words what happened. The trip position within the spin has a definite perchè.se see the rows are almost all gialii, I noticed that patch of red leaves and I wanted to introduce them to break the monotony cromatica.però not want to put all the red 'beginning and then all yellow, I think it is better to yellow, then red, then yellow again in order to create two deadlifts uno.Purtroppo color instead, and this I just can not do with a reason, I do not knownot noticed the broken pole, perhaps in my defense the fact that the sun in his eyes looking through the eyepiece not made me appreciate the lower part of the vine, but it's just an excuse. : - | later if you look does not seem there were colored spots so blatant as the one in the foreground, but now I can not remember, maybe changing to spin even if changing the position of the sun and of the cross at the bottom but with a wide angle you could easily retrieve the composition but even here I do not remember. Well after these two words I hope to be able to save for a corner ;-) Thank you for the comment Hello Giovanni grazie mille. Gianmarco..sei proprio un fetente Ma non si sono sentite ad Agordo le imprecazioni che ho tirato quando mi sono accorto di quel palo rotto? Allora visto che sei l'unico che se ne è accorto,o meglio che me lo ha fatto notare ti racconto in due parole cosa è successo. La posizione di scatto all'interno del filare ha un suo ben preciso perchè.se vedi i filari sono quasi tutti gialii,mi sono accorto di quella macchia di foglie rosse e volevo introdurle per spezzare la monotonia cromatica.però non volevo mettere il rosso all'inizio e poi tutto giallo,secondo me è meglio giallo,poi rosso e poi ancora giallo in modo di creare due stacchi cromatici anzichè uno.Purtroppo,e di questo non riesco proprio a farmene una ragione,non mi sono accorto del palo rotto,forse a mia discolpa il fatto del sole negli occhi che guardando nell'oculare non mi ha fatto apprezzare la parte bassa della vigna ,ma è solo una scusa. più avanti se guardi non mi sembra ci fossero macchie colorate così vistose come quella in primo piano ma adesso non mi ricordo più,forse cambiando filare anche se cambiava la posizione del sole e della croce in fondo ma con un grandangolo si poteva recuperare la composizione facilmente,ma anche qui non ricordo bene. Bene dopo queste due parole spero di essere riuscito a salvarmi in corner grazie per il commento ciao |
| sent on November 30, 2015 (22:37) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
except :-P salvo |
| sent on January 09, 2016 (11:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Very beautiful and balanced. the row on the XS unfortunately imposes its presence in an important way (at least for me) but I give kudos just for the way you run. you have probably considered that changing the camera angle you would have lost some of the spectacular vineyard on the back and the sun at the right point. and it would be unforgivable :)
ps: I break a lance in favor of the pole that is broken at the end is part of the landscapes painted in the vineyards
nice! Molto bella ed equilibrata. il filare sulla XS purtroppo impone la sua presenza in modo importante (almeno per me) ma ti faccio i miei complimenti appunto per come l'hai gestito. hai probabilmente valutato che cambiando l'angolo di ripresa ti saresti perduto in parte la spettacolare vigna sul dietro ed il sole al punto giusto. e sarebbe stato imperdonabile :) ps: spezzo una lancia a favore del palo rotto che fa alla fine fa parte dei paesaggi ritratti nei vigneti bella! |
| sent on January 09, 2016 (18:51) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello Richard, thank you for good analysis on the photo, it is a pleasure to receive such interventions targeted, relevant and meaningful now rare commodity on this forum ;-) Nice to meet you A greeting Simone Ciao Riccardo,grazie della bella analisi sulla foto,è un piacere ricevere interventi così mirati,pertinenti e sensati ormai merce rara su questo forum Piacere di fare la tua conoscenza un saluto Simone |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |