What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on March 09, 2014 (16:47)
Bello scatto e ottimo il lavoro in PP Ciao Marco
Beautiful shot and excellent work in PP Hello Marco Bello scatto e ottimo il lavoro in PP Ciao Marco |
| sent on March 09, 2014 (17:03)
Grazie Marco
Thanks Mark ;-) Grazie Marco |
| sent on March 28, 2014 (8:35)
è vero, ho fatto un giro nelle tue gallerie ed effettivamente non raddrizzi le linee cadenti. Devo dire che per la maggior parte degli scatti (mi riferisco in particolare a quelli che caratterizzano il tuo stile cioè verticalità molto spinte come queste per intenderci www.juzaphoto.com/galleria.php?t=495882&l=it) le linee cadenti e quindi la prospettiva è l'elemento cardine della foto e quindi non raddrizzabili. In altri casi però, come questa, non vedrei male una raddrizzatina . è ovviamente una pura questione di gusti personali e, come si dice da qualche millennio, de gustibus non dispudandum est  Grazie Marco per i dati di scatto ciao GmG
it is true, I did a tour in your galleries and actually not straighten the falling lines. I have to say that for most of the shots (I am referring in particular to those which characterize your style verticality that is very driven to be clear how these www.juzaphoto.com/galleria.php?t=495882&l=it) the falling lines and then the prospect is the cornerstone of the photo and then not raddrizzabili. In other cases, however, such as this, I would not see a bad raddrizzatina ;-). is of course purely a matter of personal taste and, as they say in a few millennia, dispudandum de gustibus non est:-D:-D Thanks Mark for the shooting data :-)
hello GmG è vero, ho fatto un giro nelle tue gallerie ed effettivamente non raddrizzi le linee cadenti. Devo dire che per la maggior parte degli scatti (mi riferisco in particolare a quelli che caratterizzano il tuo stile cioè verticalità molto spinte come queste per intenderci www.juzaphoto.com/galleria.php?t=495882&l=it) le linee cadenti e quindi la prospettiva è l'elemento cardine della foto e quindi non raddrizzabili. In altri casi però, come questa, non vedrei male una raddrizzatina . è ovviamente una pura questione di gusti personali e, come si dice da qualche millennio, de gustibus non dispudandum est  Grazie Marco per i dati di scatto ciao GmG |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |