What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on February 19, 2014 (9:45)
l'idea è ottima continua a svilupparla. e se puoi usa sempre un ottica luminosa o fissa
the idea is great continues to develop. and if you can always use an optical or light fixed:-P l'idea è ottima continua a svilupparla. e se puoi usa sempre un ottica luminosa o fissa |
| sent on February 19, 2014 (13:22)
Grazie per il passaggio e per il commento Toberinha, ma non credo che riuscirò a "sviluppare" ulteriormente questa fotografia. Si tratta di un attimo colto al volo, un momento irripetibile in cui avevo la fotocamera in mano e ho scattato, niente più di una gradevole foto ricordo... L'ho inserita nella mia galleria perché mi piacciono il colore, la morbidezza dello sfocato, la postura e il viso meravigliato di mia figlia, che ha trovato un petalo di fiore in giardino e lo mostra orgogliosamente alla mamma. La sensibilità di 1600 ISO è solo un errore, avevo appena scattato in casa e avevo dimenticato di reimpostarla.
Thanks for the ride and for the comment Toberinha, but I do not think I'll be able to "develop" further this photograph. It is a moment caught on the fly, a unique moment in which I had the camera in my hand and I took nothing more than a pleasant souvenir photo ... I inserted it in my gallery because I like the color, the softness of the fuzzy, posture and facial amazed at my daughter, who has found a flower petal in the garden and shows it proudly to his mother. The ISO 1600 is just a mistake, I had just tripped at home and I had forgotten to reset it. Grazie per il passaggio e per il commento Toberinha, ma non credo che riuscirò a "sviluppare" ulteriormente questa fotografia. Si tratta di un attimo colto al volo, un momento irripetibile in cui avevo la fotocamera in mano e ho scattato, niente più di una gradevole foto ricordo... L'ho inserita nella mia galleria perché mi piacciono il colore, la morbidezza dello sfocato, la postura e il viso meravigliato di mia figlia, che ha trovato un petalo di fiore in giardino e lo mostra orgogliosamente alla mamma. La sensibilità di 1600 ISO è solo un errore, avevo appena scattato in casa e avevo dimenticato di reimpostarla. |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |