What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on August 14, 2013 (11:38)
Colpa mia, l'ho ridimensionata attraverso "salve per web" :D
My fault, I resized through "prejudice for web": D Colpa mia, l'ho ridimensionata attraverso "salve per web" :D |
| sent on August 14, 2013 (11:59)
Lo stavo provando, non è nitissimo, ma si sa far perdonare grazie ai 12 mm. La cosa più fastidiosa è la poca luminosità attraverso il mirino in condizioni di luce al limite come questa rispetto ad un 2.8. Mentre mi sta stupendo sempre più il corpo macchina, che in controluce e con il primo piano completamente in ombra ha saputo riportare un dettaglio accettabile, senza dover sovraesporre il cielo. Quando riapre dalle ferie il laboratorio mi farò stampare un 50x70 e poi ti dirò come è venuto in stampa. (tenendo conto che è un crop, non spinto, ma sempre un crop)
I was trying, it is not nitissimo, but people know how to forgive thanks to 12 mm. The most annoying thing is the lack of brightness through the viewfinder light conditions to the limit as this compared to a 2.8. While it's amazing me more and more the camera body, which in backlight and the first floor completely in shadow has been able to bring an acceptable detail, without having to overexpose the sky.
When the lab reopens from holidays I will print a 50x70 and then I'll tell you how it came to printing. (Taking into account that it is a crop, not pushed, but always a crop)
Lo stavo provando, non è nitissimo, ma si sa far perdonare grazie ai 12 mm. La cosa più fastidiosa è la poca luminosità attraverso il mirino in condizioni di luce al limite come questa rispetto ad un 2.8. Mentre mi sta stupendo sempre più il corpo macchina, che in controluce e con il primo piano completamente in ombra ha saputo riportare un dettaglio accettabile, senza dover sovraesporre il cielo. Quando riapre dalle ferie il laboratorio mi farò stampare un 50x70 e poi ti dirò come è venuto in stampa. (tenendo conto che è un crop, non spinto, ma sempre un crop) |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |