What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
 
  You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
  There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 255000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional. 
  | sent on July 29, 2013 (0:03)
 
 
 
  Credo che si tratti di una scultura che si trova a Ortisei... Bellisimo il pdr, il monocromatismo e la luce che sfiora il volto!   Complimenti!   Ciao, Chiara 
  I think it is a sculpture that is located in Ortisei ... Bellisimo the PDR, and the monochromatic light that touches the face!   Congratulations!   Hello, Chiara Credo che si tratti di una scultura che si trova a Ortisei... Bellisimo il pdr, il monocromatismo e la luce che sfiora il volto!   Complimenti!   Ciao, Chiara  |   
  | sent on July 29, 2013 (17:01)
 
 
 
  Grazie Chiara, in realtà la scultura si trova a Tricase nella piazza centrale del paese, ma potrebbe essere del medesimo artista. 
  Thanks Clare, in reality the sculpture is located in Tricase in the central square of the village, but it could be the same artist. Grazie Chiara, in realtà la scultura si trova a Tricase nella piazza centrale del paese, ma potrebbe essere del medesimo artista.  |   
  | sent on April 02, 2014 (0:17)
 
 
 
  Di una semplicità e di una completezza veramente rare da trovare. Punto di ripresa allo stato dell'arte. L'illuminazione che tocca appena l'armonia di linee del frontale del viso dona un ulteriore senso di volume alla scultura persa nel nulla. Circondato dall'oscurità il viso cerca o viene colpito dalla luce. Le tre curve mento, bocca e naso sembrano suggerire una direzione. Di una elegante freddezza da impressionare. Bravissimo! 
  Of simplicity and completeness of a really rare to find. Point of recovery state of the art. The lighting which barely touches the harmony of lines of the front face gives an added sense of volume to the sculpture lost nothing. Surrounded by darkness face look or is hit by light. The three curves chin, mouth and nose seem to suggest a direction. An elegant coolness to impress. Bravissimo! Di una semplicità e di una completezza veramente rare da trovare. Punto di ripresa allo stato dell'arte. L'illuminazione che tocca appena l'armonia di linee del frontale del viso dona un ulteriore senso di volume alla scultura persa nel nulla. Circondato dall'oscurità il viso cerca o viene colpito dalla luce. Le tre curve mento, bocca e naso sembrano suggerire una direzione. Di una elegante freddezza da impressionare. Bravissimo!  |  
 
  | 
  
  Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |