What do you think about this photo?
Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a
photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto.
With more than 260000members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
|
|
sent on 06 Dicembre 2025 (7:29) | This comment has been automatically translated (show/hide original) The whole series is spectacular Spettacolare tutta la serie |
|
|
sent on 06 Dicembre 2025 (8:44) | This comment has been automatically translated (show/hide original) I agree with Gianni... Congratulations Mat Concordo con Gianni... Complimenti Mat |
|
|
sent on 06 Dicembre 2025 (21:45) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Hi Gianni! cheers Mat! thanks, Good evening Ciao Gianni! Ciao Mat! Grazie, buona serata |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (7:55) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Excellent, congratulations Hello Marco Ottima, complimenti Ciao Marco |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (9:00) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Of great beauty and visual impact Di grande bellezza e impatto visivo |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (10:10) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Congratulations Carlo, great image. Hello and happy Sunday, Paolo Complimenti Carlo, gran bella immagine. Ciao e buona domenica, Paolo |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (11:19) | This comment has been automatically translated (show/hide original) An excellent realization congratulations. Una ottima realizzazione complimenti. |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (11:35) | This comment has been automatically translated (show/hide original) only Tex is missing but she is very beautiful manca solo Tex ma è molto bella |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (12:57) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Excellent and well composed. Congratulations. Nicholas Ottima e ben composta. Complimenti. Nicola |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (17:09) | This comment has been automatically translated (show/hide original) wonderful outrages oltranze meravigliose |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (19:59) | This comment has been translated
Beautiful! |
|
|
sent on 07 Dicembre 2025 (20:03) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Great picture with nice sense of depth. Ottima immagine con bel senso di profondità. |
|
|
sent on 12 Aprile 2026 (18:59) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Excellent shot with the focus on the fleeting, since Monument Valley was already there before and remained even after the blonde photographer. Ottimo scatto con la messa a fuoco sul fuggevole, poiché la Monument Valley c'era già da prima ed è rimasta anche dopo la bionda fotografa. |
|
|
sent on 13 Maggio 2026 (19:37) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Wonderful shot with the blonde braid that embellishes the image but I don't know if it was your intention to make it like this..... I would have closed the aperture a bit and lengthened the time without risking blur since the stabilizer works very well, to have a better maf even in the background that really deserves a lot ;-) Sorry if I allowed myself Anyway Congratulations because overall it is spectacular ;-) Scatto stupendo con la treccia bionda che impreziosisce l'immagine ma non so se era tua intenzione realizzarlo così.....io avrei chiuso un po il diaframma e allungato il tempo senza rischiare il mosso visto che lo stabilizzatore funziona molto bene, per avere una maf migliore anche sullo sfondo che merita davvero molto Scusa se mi sono permesso Comunque Complimenti perché nel complesso è spettacolare |
|
|
sent on 13 Maggio 2026 (20:32) | This comment has been automatically translated (show/hide original) TOP TOP |
|
|
sent on 14 Maggio 2026 (6:44)
“ Scatto stupendo con la treccia bionda che impreziosisce l'immagine ma non so se era tua intenzione realizzarlo così.....io avrei chiuso un po il diaframma e allungato il tempo senza rischiare il mosso visto che lo stabilizzatore funziona molto bene, per avere una maf migliore anche sullo sfondo che merita davvero molto ;-) Scusa se mi sono permesso Comunque Complimenti perché nel complesso è spettacolare ;-) „ Ciao Steam. Ero in compagnia di altri fotografi. Siamo scesi in fretta a bordo strada per fare qualche scatto al volo. E' stato uno scatto in velocità a un'amica e per isolare il soggetto e per evitare il mosso ho impostato il diaframma a 2.8. Mi rendo conto dalle tue osservazioni che avrei potuto rendere più leggibile lo sfondo chiudendo il diaframma e allungando i tempi, quella situazione meteo era veramente spettacolare. Grazie per le tue preziose considerazioni, buona giornata...  “ Scatto stupendo con la treccia bionda che impreziosisce l'immagine ma non so se era tua intenzione realizzarlo così.....io avrei chiuso un po il diaframma e allungato il tempo senza rischiare il mosso visto che lo stabilizzatore funziona molto bene, per avere una maf migliore anche sullo sfondo che merita davvero molto ;-) Scusa se mi sono permesso Comunque Complimenti perché nel complesso è spettacolare ;-) „ Ciao Steam. Ero in compagnia di altri fotografi. Siamo scesi in fretta a bordo strada per fare qualche scatto al volo. E' stato uno scatto in velocità a un'amica e per isolare il soggetto e per evitare il mosso ho impostato il diaframma a 2.8. Mi rendo conto dalle tue osservazioni che avrei potuto rendere più leggibile lo sfondo chiudendo il diaframma e allungando i tempi, quella situazione meteo era veramente spettacolare. Grazie per le tue preziose considerazioni, buona giornata...  |
|
|
sent on 15 Maggio 2026 (8:46) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Thank you very much for your reply..... I understand the situation It is still a wonderful image ;-) Grazie mille per la risposta.....capisco la situazione Resta comunque un immagine stupenda |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |