What do you think about this photo?
Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a
photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto.
With more than 260000members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
|
|
sent on 15 Ottobre 2024 (8:55) | This comment has been translated
Excellent shot, congratulations! |
|
|
sent on 15 Ottobre 2024 (18:26) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Very beautiful. Good evening Molto bella. Buona serata |
|
|
sent on 15 Ottobre 2024 (18:42) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Very beautiful, it conveys peace. Alberto Molto bella, trasmette pace. Alberto |
|
|
sent on 16 Ottobre 2024 (7:51) | This comment has been translated
Beautiful image, congratulations! |
|
|
sent on 16 Ottobre 2024 (9:08) | This comment has been automatically translated (show/hide original) explosion of light at high altitude esplosione di luce in alta quota |
|
|
sent on 16 Ottobre 2024 (9:16) | This comment has been automatically translated (show/hide original) Beautiful image, postcard. bellissima immagine, da cartolina. |
|
|
sent on 16 Ottobre 2024 (20:21) | This comment has been translated
Thank you all! |
|
|
sent on 16 Ottobre 2024 (22:09) | This comment has been automatically translated (show/hide original) A remarkable and well-proposed show with your photo Hello Fabrizio Uno spettacolo notevole e ben proposto con la tua foto Ciao Fabrizio |
|
|
sent on 20 Ottobre 2024 (2:49) | This comment has been translated
Marvelous shot! |
|
|
sent on 20 Maggio 2026 (5:03) | This comment has been automatically translated (show/hide original) What a show A great satisfaction after so much walking Congratulations Carlo Have a nice day Che spettacolo Una bella soddisfazione dopo tanto camminare Complimenti Carlo Buona giornata |
|
|
sent on 20 Maggio 2026 (11:49)
Ciao Renni!!! Penso che tu conosca il percorso. Pensa che ero a pranzo alla Genzianella, forse il ristorante dove fanno la miglior polenta concia che io abbia mai mangiato. Eravamo in tre. Gli altri due, guardando la cartina, hanno proposto di fare un "giretto" fino al lago di Dress. Io, con la pancia piena, non me la sono sentita di dire di no e siamo partiti ognuno con 12 kg di zaino fotografico in direzione del lago. Ci siamo fermati poco prima perchè il tramonto era ormai arrivato. Grazie per avermi scatenato il ricordo...  Ciao Renni!!! Penso che tu conosca il percorso. Pensa che ero a pranzo alla Genzianella, forse il ristorante dove fanno la miglior polenta concia che io abbia mai mangiato. Eravamo in tre. Gli altri due, guardando la cartina, hanno proposto di fare un "giretto" fino al lago di Dress. Io, con la pancia piena, non me la sono sentita di dire di no e siamo partiti ognuno con 12 kg di zaino fotografico in direzione del lago. Ci siamo fermati poco prima perchè il tramonto era ormai arrivato. Grazie per avermi scatenato il ricordo...  |
|
|
sent on 20 Maggio 2026 (12:00) | This comment has been automatically translated (show/hide original) On your feet carlo! :-P In gamba carlo! |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |