What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on May 29, 2013 (15:04) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
My proposal is a bit 'strange: this photo is then delivered version, but the original shot is this:
It's part of my style, can like it or not but I like to always try to include elements outside the lines in the images. In this case, accortomi of the fact that the two actors in the background were commenting the bad habit of positive representation, I took a sequence that would include in the compo transforming them to all the effects in the main subject and considering the subject in focus like a something secondary.
The effect is what it is: the actress in full monologue looks at the audience, keep it in the middle of the photograph is the produrre an unpleasant effect, I reluctantly cropped everything by moving it to the left so that the gaze crossed the frame.
But, as I said, I did it reluctantly ... you gain in impact photo, you lose in emotional impact. According to me, in your opinion? La mia proposta è un po' strana: questa foto è la versione poi consegnata, però lo scatto originale è questo:
Fa parte del mio stile, può piacere o meno ma mi piace cercare sempre di includere elementi fuori dalle righe nelle immagini. In questo caso, accortomi del fatto che i due attori sullo sfondo stavano commentando l'andazzo positivo della rappresentazione, ho scattato una sequenza che li includesse nella compo trasformandoli a tutti gli effetti nel soggetto principale e considerando il soggetto a fuoco alla stregua di un qualcosa di secondario. L'effetto è quello che è: l'attrice in pieno monologo guarda verso il pubblico, tenerla in mezzo alla foto significa produrre un effetto sgradevole, a malincuore ho croppato tutto spostandola a sinistra in modo che lo sguardo attraversasse il frame. Però, come detto, l'ho fatto a malincuore... si guadagna in impatto fotografico, si perde in impatto emotivo. Secondo me, secondo voi? |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |