What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on June 26, 2019 (6:08) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Impossible not to think about the film Fragile. I'd be curious to understand how the inspiration for this photo comes about. Impossibile non pensare al film Fragile. Sarei curioso di capire come nasce l'ispirazione di questa foto. |
| sent on June 26, 2019 (9:52) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Ciao Leonardo, non conoscevo il film "Fragile", sono andato a vedere il trailer e capisco il tuo accostamento con la mia foto. Invece la foto nasce dall'avere davanti all'obiettivo un'artista vera che se è in sintonia con chi la ritrae riesce ad interpretare qualsiasi soggetto. Nella specifica immagine, potrei dirti che nella mia intenzione c'era il voler rappresentare un volto che esprimesse una sorpresa amara volta verso il passato ed il terrore per ciò che ci aspetta per il futuro, tutto inteso come rivolto all'umanità. Infatti il Dio Giano poteva vedere davanti e dietro, futuro e passato. Per la tecnica mi sono ispirato a questa foto: books.google.it/books?id=x2JdCwAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=it&source anche se la sua era un fill-in e la mia una doppia esposizione. Non guarderò il film "fragile"......mi fa paura Grazie a te per il passagio e spero a presto C. |
| sent on June 26, 2019 (16:48) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The photo is very interesting; it expresses ideas and generates reflection; far from the genre the potato first and it doesn't matter if the rest is blurry. Personally, perhaps, and I stress perhaps, double exposure was not necessary, as the photo and the face it represents already has a strong emotional charge. But it's irrelevant observation with respect to the force of the shot. Congratulations to the photographer and the model. a greeting. mt La foto è molto interessante; esprime idee e genera riflessione; molto lontana dal genere la patata innanzitutto e poco importa se il resto è sfocato. Personalmente, forse, e sottolineo forse, non era necessaria la doppia esposizione, in quanto già di per sé la foto e il volto che rappresenta ha una forte carica emotiva. Ma si tratta di osservazione irrilevante rispetto alla forza dello scatto. Complimenti al fotografo e alla modella. un saluto. mt |
| sent on June 26, 2019 (17:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thank you Maurizio, but if I hadn't done the double exposure, how could I have done "Giana" which has two faces? Grazie Maurizio, ma se non avessi fatto la doppia esposizione, come avrei potuto fare "Giana" che ha due volti? |
| sent on June 26, 2019 (17:10) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
“ I'm not going to watch the "fragile" movie... it scares me „ It's a very well-studied film. I think it's worth it. In addition to finding out what you don't see in the trailer :-D Thank you for your answer ;-) " Non guarderò il film "fragile"......mi fa paura" È un film studiato molto bene. Secondo me ne vale la pena. Oltre a scoprire ciò che non si vede nel trailer Grazie per la risposta |
| sent on June 26, 2019 (17:28) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
“ if I hadn't done the double exposure, how could I have done "Giana" that has two faces? „ Observation consistent with the conceptual scaffolding of the shot, which I share. Mine was just an aesthetic observation, already called "irrelevant" with respect to the strength of the photo. mt " se non avessi fatto la doppia esposizione, come avrei potuto fare "Giana" che ha due volti?" Osservazione coerente con l'impalcatura concettuale dello scatto, che condivido. La mia era solo un osservazione estetica, già definita "irrilevante" rispetto alla forza della foto. mt |
| sent on June 26, 2019 (17:28) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
“ if I hadn't done the double exposure, how could I have done "Giana" that has two faces? „ Observation consistent with the conceptual scaffolding of the shot, which I share. Mine was just an aesthetic observation, already called "irrelevant" with respect to the strength of the photo. mt " se non avessi fatto la doppia esposizione, come avrei potuto fare "Giana" che ha due volti?" Osservazione coerente con l'impalcatura concettuale dello scatto, che condivido. La mia era solo un osservazione estetica, già definita "irrilevante" rispetto alla forza della foto. mt |
| sent on July 16, 2020 (1:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Very powerful image! Heo Corrado Maurizio Immagine potentissima ! Ciao Corrado Maurizio |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |