What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on November 22, 2012 (23:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The basic problem of this type of shooting is the inclusion of the elements which indicate that the space-time is these days ... then I would have expected that the 5 visitors disappear from the background. I would cut the bottom and I radrizzato framing. imho. hello and good light, laurel Il problema base di questo tipo di riprese è l'inclusione degli elementi che indicano che lo spazio-temporale è di questi giorni ... quindi avrei atteso che i 5 visitatori sparissero dallo sfondo. Non avrei tagliato la parte inferiore e avrei radrizzato l'inquadratura. imho . ciao e buona luce, lauro |
| sent on November 23, 2012 (14:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The choice of base, Angelo, is always personal, but there are only 2 choices to follow in this type of filming evocatlve: -Document the event also including parts strident this mock-past -Shoot the scenes isolating elements anthropic current and contemporary subjects blatantly giving a "timeless connotation" In the 2nd case to the people in the background was enough to wait a few seconds to disappear, the model did not run away and the only manual pp was to clone the power cord that attaversava the scene. In Case 1 this is irrelevant because the author wanted. (Imho) I hope next year to participate in this event: fconfuso: Hello and good light, laurel La scelta di base, Angelo, è sempre personale, ma ci sono solo 2 scelte da percorrere in questo tipo di riprese rievocative: -documentare la manifestazione includendo anche le parti stridenti presente-finto passato -riprendere le scene isolando gli elementi antropici attuali e soggetti platealmente contemporanei dando una "connotazione senza tempo" Nel 2° caso per le persone sullo sfondo bastava attendere pochi secondi che sparissero, la modella non scappava e l'unica manualità in p.p. era di clonare il cavo elettrico che attaversava la scena. Nel 1° caso tutto ciò è ininfluente perchè voluto dall'autore. (imho) Spero il prossimo anno di partecipare a questa manifestazione Ciao e buona luce, lauro |
| sent on November 23, 2012 (15:19) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Dear Lauro everyone has a vision of context and everyone is free to externalize his thoughts and I respect that ... But! Aiboo! the cable that crosses the scene?? where grace is received? I did not see wow! some photography is the eye of one who sees, and freedom of expression allows you to customize its own concept by this I would say that if you only then you become just a photographer who has nothing to say where instead of the brain, there put a chip so then programs a static hard and woody vision that only annoys ... are talks that take you forever .. the history of art is full of them, with this I leave any controversy over the construction can be PS .. deal also strengthens a Friendship .. Hello Dear Lauro at the next exit Caro Lauro ognuno ha una sua visione del contesto ed ognuno è libero di esternare il suo pensiero e lo rispetto ... Ma!!Aiboo!!! il cavo che attraversa la scena ?? dove per grazia ricevuta si trova?? non l'ho vedo certo la fotografia è l'occhio di chi vede ,e la libertà di espressione permette di personalizzare un proprio concetto con questo mi permetto di dire che se la si limita allora diventi solo un fotografo che non ha nulla da dire dove al posto del cervello ci mettiamo un chip così poi programmi una statica dura e legnosa visione che solamente infastidisce...sono discorsi che ti portano all'infinito..la storia dell'Arte ne è piena,con questo mi congedo da ogni eventuale polemica per quanto costruttiva possa essere..P.S confrontarsi rafforza anche una Amicizia ..Ciao Caro Lauro alla prossima uscita |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |