What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on January 04, 2013 (0:52)
Trovo questa serie molto bella, con dei bei tagli e dei bei colori. Di tutte, questa però è la meno convincente, non bello il bn e la qualità bassa. Ho notato che molte di queste foto hanno una leggera inclinazione, immagino una scleta, in alcune l'ho trovata condivisibile in altre meno. Comunque un bel lavoro che ho visionato volentieri.
I find this series very nice, with beautiful cuts and beautiful colors. Of all, however, this is the least convincing, not beautiful bn and low quality. I noticed that many of these photos have a slight inclination, I imagine a Below par in some I found acceptable in others less so. However, a good job that I have viewed willingly. Trovo questa serie molto bella, con dei bei tagli e dei bei colori. Di tutte, questa però è la meno convincente, non bello il bn e la qualità bassa. Ho notato che molte di queste foto hanno una leggera inclinazione, immagino una scleta, in alcune l'ho trovata condivisibile in altre meno. Comunque un bel lavoro che ho visionato volentieri. |
| sent on January 04, 2013 (10:42)
Ti ringrazio per il commento, lavorare a teatro con una 7d e un 70-200 f4 è veramente molto complicato. Sarà per la mia poca esperienza però più di tanto veramente non son riuscito a tirar fuori. La leggera inclinazione, a volte, l'ho usata per far entrare il soggetto nel fotogramma. Non potendomi muovere alcuni tagli sono stati veramente costretti. Grazie ancora!
Thank you for the comment, work on stage with a 7d and a 70-200 f4 is really very complicated. It will be for my lack of experience but really not much I managed to get out. The slight angle at times, I used to let the subject in the frame. Potendomi not move some cuts were really forced. Thank you again! Ti ringrazio per il commento, lavorare a teatro con una 7d e un 70-200 f4 è veramente molto complicato. Sarà per la mia poca esperienza però più di tanto veramente non son riuscito a tirar fuori. La leggera inclinazione, a volte, l'ho usata per far entrare il soggetto nel fotogramma. Non potendomi muovere alcuni tagli sono stati veramente costretti. Grazie ancora! |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |