What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on October 04, 2012 (18:03) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
You know Erica, as in the photo of the girl I like a casino pictures of people who are not aware of me being absolutely unaware of being photographed, rarely do I see and when I do it just to make them turn and look them in the face, but I never pose no, it would seem like an "artifice", a toglirli from their environment and photograph them in the "zoo" of my photography. That's why sometimes I have to be quick, as soon as I see a situation that attracts me (like this old man who stopped all trying to spiagare something that I have absolutely understood) because the subject is moving, or is likely to see you, and is snookered by passers-by, so I try to focus on the most expressive part of the subject, which is often the face, and error, as you say eighth in fact it could be, there is, but just for that. After this spiegaction I hope that you will want to forgive him. Thanks for your visit and comments are always very nice. Hello ;-) ;-) Sai Erica, come per la foto della ragazza a me piace un casino fotografare le persone che non si accorgono di me che sono assolutamente ignari di essere fotografati, rarissimamente mi faccio notare e quando lo faccio è solo per farli voltare e guardarli in viso, ma non faccio mai mettere in posa nessuno, mi sembrerebbe un "artificio", un toglirli dal loro ambiente e fotografarli nello "zoo" della mia fotografia. Per questo che a volte devo essere veloce, appena noto una situazione che mi attira (come questo anziano signore che fermava tutti cercando di spiagare qualcosa che non ho assolutamente capito) perchè il soggetto si muove, o rischi che ti veda, e viene impallato dai passanti, quindi cerco di focalizzare sulla parte più espressiva del soggetto, che spesso è il viso, e l'errore, come dici tu 8e in effetti potrebbe esserlo, ci stà, ma solo per questo. Dopo questa spiegazione spero che vorrai perdonarlo. Grazie della visita e del commento sei sempre molto carina. Ciao |
| sent on October 04, 2012 (21:39) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
agree upon with Erica I also shots with elbows and legs cut but in certain situations and this one seconso me some errors are acceptable count other things so congratulations marco hello frank sono d accordo con Erica anche io ho scatti con gomiti e arti tagliati ma in certe situazioni una e questa seconso me certi errori sono accettabili contano altre cose percio complimenti marco ciao franco |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |