What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 242000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on November 22, 2016 (18:21) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Beautiful symmetry ... Bella simmetria... |
| sent on November 22, 2016 (18:41) | This comment has been translated
Thanks Gigga!! |
| sent on November 23, 2016 (20:21) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Good idea, beautiful colors and symmetry, but the eye is faced with the small structure in the middle that does not allow to go further, the depth could be the key, or a human figure to break the vacuum. Hello, Walter Buona l'idea, belli i colori e la simmetria, ma l'occhio si scontra con la piccola struttura nel mezzo che non permette di andare oltre, la profondità poteva essere la chiave, oppure una figura umana a spezzare il vuoto. Ciao, Walter |
| sent on November 23, 2016 (20:27) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Nice photo with a beautiful symmetry ..... Unfortunately, the focus falls on the indication of binary column that in itself is not that great and this ruined a bit the picture .. in my opinion could be more interesting to shoot close to the train .... Interestingly, there were no passersby: -o Bella foto con una bella simmetria..... Purtroppo il fuoco cade sulla colonna di indicazione dei binari che di per se non è un granché e questo rovina un po la foto.. a mio avviso poteva essere più interessante scattare a ridosso di in treno.... Interessante il fatto che non ci fossero passanti |
| sent on November 23, 2016 (20:37) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Thanks Walter and Ale, as regards the absence of the human figure is the one in my opinion the key photo, normally the tracks are literally flooded with people, goes to show how Manhattan is transformed from day to night, especially Midtown. As for the central column it is actually not that it is the ultimate in beauty, but I took it to capture the symmetry and the atmosphere that is breathed. Grazie Walter e Ale, per quanto riguarda l'assenza della figura umana è proprio quella a mio parere la chiave della foto, normalmente i binari sono letteralmente invasi di persone, sta a dimostrare quanto si trasforma Manhattan dal giorno alla notte, soprattutto Midtown. Per quanto riguarda la colonna centrale in effetti non è che sia il massimo della bellezza, però ho scattato così per cogliere la simmetria e l'atmosfera che si respirava. Però ammetto che sarebbe stato meglio scattare da un pochino più lontano per lasciar vedere meglio la lunghezza della banchina. |
| sent on November 23, 2016 (20:40)
Neat symmetry and I really like the subdued light levels, suiting the subject. |
| sent on November 23, 2016 (20:45) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Really thanks Tim. Really thanks Tim. |
| sent on November 23, 2016 (20:53) | This comment has been translated
Really nice, congratulations! |
user75655 | sent on November 23, 2016 (20:55) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The symmetry is almost perfect. Maybe you could have done more carefully and to perfectly match the top lights with the respective angles. Me too disturbing enough that the center column with the trash behind because it takes away the depth that could be created. The colors rather dull and dark rather like because they give a sense of emptiness and the absence of which you spoke. La simmetria è quasi perfetta. Forse avresti potuto fare più attenzione e far coincidere perfettamente le luci in alto con i rispettivi angoli. Anche a me disturba abbastanza quella colonna centrale con il cestino dietro perché porta via la profondità che si sarebbe potuta creare. I colori piuttosto spenti e scuri invece mi piacciono perché danno quel senso di vuoto e assenza di cui hai parlato. |
| sent on November 23, 2016 (21:05) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I agree with Ales, unfortunately the shot has no depth because of too close a central column, a human element could compensate for this and add something to the scene, also a step to the right would have improved symmetry. Concordo con Ales, purtroppo lo scatto non ha profondità a causa della colonna centrale troppo vicina,un elemento umano avrebbe potuto compensare questo limite e aggiungere qualcosa alla scena,anche un passo verso destra avrebbe migliorato la simmetria. |
| sent on November 23, 2016 (21:09) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
One other thing Nik91, you should comment on the photos of the week before posting your .... will definitely was an oversight not to, the information and comments received always help Un altra cosa Nik91, dovresti commentare le foto della settimana prima di postare la tua....sicuramente sarà stata una svista non farlo, i commenti dati e ricevuti aiutano sempre |
| sent on November 23, 2016 (22:56) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I think I would like it very much without the central disturbance. The eye is guided to look far the lines present and is located in the middle of an element a bit 'strange ... Excellent left-right symmetry between the two convoys. Penso che mi sarebbe piaciuta moltissimo senza l'elemento di disturbo centrale. L'occhio viene guidato a guardare lontano delle linee presenti e si trova in mezzo un elemento un po' estraneo... Ottima la simmetria sinistra-destra tra i due convogli. |
| sent on November 24, 2016 (0:57) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Meanwhile, thanks to everyone !!! I try to reply to everyone. @Nieves: Good point on the lights, I've surely right, I had not noticed !!! @Vampy: I honestly I find the correct symmetry, if I moved to the right I would have definitely had more depth, but would not improve the symmetry, I would have lost. As for the comments, it seems to have commented all pics from last week as regulation. @Nicola: You're absolutely right, but the only other way to rule out the central element would be taking over the obstacle, but in this case I would have lost the head of the train, I do not know, I should do both shots to see what He convinced more !! Intanto grazie a tutti!!!Provo a rispondere a tutti. @Nieves : Ottima osservazione quella sulle luci, hai sicuramente ragione, non me ne ero accorto!!! @Vampy : Io sinceramente trovo la simmetria corretta, se mi fossi spostato a destra avrei sicuramente avuto più profondita, però non avrei migliorato la simmetria, l'avrei persa. Per quanto riguarda i commenti, mi sembra di aver commentato tutte le foto di settimana scorsa come da regolamento. @Nicola : Hai perfettamente ragione, però l'unica altra soluzione per escludere l'elemento centrale sarebbe stato scattare oltre l'ostacolo, ma in questo caso avrei perso la testa del treno, non saprei, avrei dovuto fare entrambi gli scatti per vedere cosa mi convinceva di più!! |
| sent on November 24, 2016 (1:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Nik91 the regulation is changed, you have no more comment on the photos of the previous week but those of the current week ... :-D :-D Nik91 il regolamento è cambiato,non bisogna più commentare le foto della settimana precedente ma quelle della settimana in corso ... |
| sent on November 24, 2016 (1:23) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
aaaaaaaah I had not read, I will :-) aaaaaaaah non avevo letto, provvederò |
user81826 | sent on November 24, 2016 (9:50) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Very accurate in symmetry; as required for this type of photos. Here we are. To me however, what struck you the natural management of lights. Even the fire on the divider does not mind at all. Molto curata nella simmetria; quanto basta per questo tipo di foto. Ci siamo. A me comunque quello che ha colpito è la naturale gestione delle luci. Anche il fuoco sul divisorio non mi dispiace affatto. |
| sent on November 24, 2016 (10:17) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
THE photos seems to me well composed. The central element may be disturbing given that blocks the view, but also creates a source of curiosity to see what might be behind, towards the journey, so there stà. Hello LA foto mi pare ben composta . L'elemento centrale potrebbe essere di disturbo dato che blocca la visuale, ma crea anche un motivo di curiosità per vedere cosa ci potrebbe essere dietro, verso il viaggio, quindi ci stà. ciao |
| sent on November 24, 2016 (10:50) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
It is not a simple picture. Meanwhile I really like how you handled the colors and partly they are the ones to lead the viewer to interpret. Composition, symmetry, everything ok, though with its little imperfections, but the real interpretive dilemma is: partition is good for us or not? :-D As soon as I saw the pictures I thought what would be more beautiful without, with its symmetry and uninterrupted lines towards the vanishing point. Graphically even more correct ... but trivial! From closer inspection the partition serves to block forcing observer to even look elsewhere and steal the almost surreal atmosphere of the deserted station in NY! Light and color management help to get the message across. Non è una foto semplice. Intanto mi piace molto come hai gestito i colori e in parte sono proprio loro a guidare l'osservatore verso un'interpretazione. Composizione, simmetria, tutto ok, anche se con le sue piccole imperfezioni, ma il vero dilemma interpretativo è: il divisorio ci sta bene oppure no? Appena ho visto le foto ho pensato quanto sarebbe risultata più bella senza, con la sua simmetria e le linee ininterrotte verso il punto di fuga. Graficamente anche più corretta... ma banale! Da un'osservazione più attenta il divisorio serve proprio a bloccare l'osservatore forzandolo a guardare anche altrove e carpire l'atmosfera quasi surreale della stazione a NY deserta! La luce e la gestione del colore contribuiscono a far passare il messaggio. |
| sent on November 24, 2016 (11:17) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
But I'm going against the grain, I like the composition and column with the trash behind it more real (stations and subways are all well done). Despite wanted to have it all without human presence (legitimate reasons), I would not have scorned a passer (while walking, going up or down from the tram) that breaks the symmetry, perhaps with more time to blur it a bit; a bit like saying that it is passing-volatile, while the rest remains the same. At first sight I would see in BN, but the colors are well managed and adapt to the scene. Io invece vado controcorrente, mi piace la composizione e la colonna con il cestino dietro la rende più vera (le stazioni e le metropolitane sono fatte tutte così). Nonostante volevi avere tutto senza presenze umane (motivi legittimi), non avrei disprezzato un passante (mentre cammina, sale o scende dal tram) che spacca la simmetria, magari con tempi più lunghi per sfocarla un pochino; un po come dire che è di passaggio-volatile, mentre il resto rimane uguale. Di primo impatto l'avrei vista in BN, ma i colori sono ben gestiti e si adattano alla scena. |
| sent on November 25, 2016 (10:54) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I really like, the composition is well crafted with all the prospects and well-structured lines. The coloring, very small and dark, perfectly suited for this setting. A me piace molto, la composizione è ben realizzata con tutte le prospettive e linee ben strutturate. Anche la colorazione, molto tenue e dark, adattissima per questa ambientazione. |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |