| 
 What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
 
 You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
 
 There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 255000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
 | user20639 | sent on April 20, 2015 (23:42) 
 
 
 
 L'immagine della bimba è di una realtà disarmante, bellissima, sono i ritratti veri a piacere. Anche le capacità del trenta sono molto buone, non c'è che dire,provalo a 1,4.
 L'inquadratura del soggetto è un pò strettina, lasciando un pò più di aria sotto e sopra avrebbe reso meglio, oppure tagliare di più, eliminando capelli e un pò di mento.
 Quello che conta sono le idee, qui ci sono. Ciao
   
 The image of the child is a reality disarmingly beautiful, the portraits are true to taste. Also the capacity of thirty are very good, no doubt about it, try it at 1.4.
 The size of the subject is a little cramped, leaving a little more air under and over would have made better, or cut more, removing hair and a bit of chin.
 What matters are the ideas, here are. Hello:-) L'immagine della bimba è di una realtà disarmante, bellissima, sono i ritratti veri a piacere. Anche le capacità del trenta sono molto buone, non c'è che dire,provalo a 1,4.
 L'inquadratura del soggetto è un pò strettina, lasciando un pò più di aria sotto e sopra avrebbe reso meglio, oppure tagliare di più, eliminando capelli e un pò di mento.
 Quello che conta sono le idee, qui ci sono. Ciao
   | 
 
 |  | sent on April 21, 2015 (14:37) 
 
 
 
 Ho fatto anche delle prove a 1.4 ma mi veniva una profondità di campo molto limitata che non mi piaceva. Proverò a fare anche un crop per valutare l'inquadratura (di far piangere la bimba per rifare la foto non se ne parla...).
 Grazie dei consigli
 
 PS: al mio occhio inesperto mi sembra che anche come rumore a 1600 sia accettabilissimo. Ho pubblicato direttamente il jpg generato dalla fotocamera. Che ne dici?
 
 I also did the tests at 1.4 but I was a very limited depth of field that I did not like. I'll try to make a crop to evaluate the shot (to mourn the child to redo the photos do not talk ...).
 Thanks for the advice
 
 PS: to my untrained eye it seems to me that even as noise to 1600 is accettabilissimo. I published the jpg directly generated by the camera. What do you say? Ho fatto anche delle prove a 1.4 ma mi veniva una profondità di campo molto limitata che non mi piaceva. Proverò a fare anche un crop per valutare l'inquadratura (di far piangere la bimba per rifare la foto non se ne parla...).
 Grazie dei consigli
 
 PS: al mio occhio inesperto mi sembra che anche come rumore a 1600 sia accettabilissimo. Ho pubblicato direttamente il jpg generato dalla fotocamera. Che ne dici?
 | 
 
 | 
  
 Publish your advertisement on JuzaPhoto (info)
 |