What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on March 15, 2015 (14:56)
molto bella
very nice molto bella |
| sent on March 15, 2015 (15:20)
bella
nice bella |
| sent on March 15, 2015 (15:34)
Bella.
Beautiful. Bella. |
| sent on March 15, 2015 (17:51)
Una foto bella e "vera"! Di solito li cerchiamo su sfondo pulito e non fra i rami, ma la foto nel tuo caso è comunque piacevole.
A beautiful photo and "real"! Usually we try them on clean background and not in the branches, but the photo in your case is still enjoyable. Una foto bella e "vera"! Di solito li cerchiamo su sfondo pulito e non fra i rami, ma la foto nel tuo caso è comunque piacevole. |
| sent on March 15, 2015 (20:17)
Si è vero ma ultimamente ho letto che i guru della fotografia, vale a dire quelli che giudicano gli altri nel concorso fotografico di Oasis sono stufi di vedere "foto tutte uguali" pur se bellissime e perfette tecnicamente e preferiscono scatti molto più fantasiosi del tipo funghi giganti con sfondo di micromammiferi o lumachine su coccinelle su ranocchie, questa me la sono inventata ma ci arriveremo. Penso che la ragione stia nel fatto che secondo loro chi ama la fotografia naturalistica e la natura, tende a stufarsi di vedere sempre gli stessi soggetti. Io penso al contrario che chi ama la fatografia e la natura non si possa mai stufare di ammirare ciò che più gli piace ed ho cercato quini di essere creativo a modo mio. Grazie a tutti per il passaggio ed i commenti.
It is true but I have recently read that the guru of photography, that is, those who judge others in the photo contest of Oasis are tired of seeing "picture all the same" although beautiful and perfect technically and prefer to shoot extreme imaginative kind of mushrooms giants with background of mammals or snails of ladybugs on frogs, this I have invented, but we'll get there. I think the reason lies in the fact that they think those who love nature photography and nature, tends to get bored of seeing the same subjects. I think on the contrary that those who love the nature and fatografia not you can ever get boring to admire what they like and I tried quini to be creative in my own way. Thank you all for the passage and comments. Si è vero ma ultimamente ho letto che i guru della fotografia, vale a dire quelli che giudicano gli altri nel concorso fotografico di Oasis sono stufi di vedere "foto tutte uguali" pur se bellissime e perfette tecnicamente e preferiscono scatti molto più fantasiosi del tipo funghi giganti con sfondo di micromammiferi o lumachine su coccinelle su ranocchie, questa me la sono inventata ma ci arriveremo. Penso che la ragione stia nel fatto che secondo loro chi ama la fotografia naturalistica e la natura, tende a stufarsi di vedere sempre gli stessi soggetti. Io penso al contrario che chi ama la fatografia e la natura non si possa mai stufare di ammirare ciò che più gli piace ed ho cercato quini di essere creativo a modo mio. Grazie a tutti per il passaggio ed i commenti. |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |