What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 256000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
| sent on January 12, 2015 (19:39)
Ciao, ma il cielo era proprio così... variopinto ?
Hello, but the sky was just so ... colorful? Ciao, ma il cielo era proprio così... variopinto ? |
| sent on January 26, 2015 (13:53)
Ciao, si sono particolari formazioni nuvolose che si formano a 20 - 30.000 metri di altitudine, con una temperatura di -80° e che con una particolare angolazione della luce solare danno questo fenomeno.
Hello, you are particular cloud formations that are formed 20-30000 meters above sea level, with a temperature of -80 ° and with a particular angle of the sunlight damage this phenomenon. Ciao, si sono particolari formazioni nuvolose che si formano a 20 - 30.000 metri di altitudine, con una temperatura di -80° e che con una particolare angolazione della luce solare danno questo fenomeno. |
| sent on January 26, 2015 (14:01)
Fantastico !
Fantastic! Fantastico ! |
| sent on January 26, 2015 (18:52)
Dimenticavo, é un fenomeno molto raro ma visibile in genere nei paesi del circolo polare e queste nuvole contengono anche discrete quantità di acido nitrico e cloridrico, ritengo possibile che l' eruzione del Bardarbunga in Islanda che si protrae ormai da settimane possa anche avere influito sulla presenza di queste formazioni visibili anche da noi.
I forgot, is a very rare phenomenon but generally visible in the countries of the Arctic Circle and these clouds also contain moderate amounts of nitric acid and hydrochloric acid, I think it possible that the 'Bardarbunga eruption in Iceland that has lasted for weeks may also have affected the presence of these formations also visible by us. Dimenticavo, é un fenomeno molto raro ma visibile in genere nei paesi del circolo polare e queste nuvole contengono anche discrete quantità di acido nitrico e cloridrico, ritengo possibile che l' eruzione del Bardarbunga in Islanda che si protrae ormai da settimane possa anche avere influito sulla presenza di queste formazioni visibili anche da noi. |
|

Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |