What do you think about this photo?Do you have questions or curiosities about this image? Do you want to ask something to the author, give him suggestions for improvement, or congratulate for a photo that you really like?
You can do it by joining JuzaPhoto, it is easy and free!
There is more: by registering you can create your personal page, publish photos, receive comments and you can use all the features of JuzaPhoto. With more than 243000 members, there is space for everyone, from the beginner to the professional.
user42139 | sent on July 29, 2016 (17:58) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
beautiful the expressive intensity of the face that accompanies the gesture. excellent street. Hello Robbi bella l'intensità espressiva del volto che accompagna il gesto. ottima street. Ciao Robbi |
| sent on August 09, 2016 (19:59) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Very beautiful enhanced by Juventus ... a narrow sleeping just freshly cut on the left ... but congratulations! Molto bella esaltata dal bianconero...un pelo stretta appena appena tagliata a sinistra...comunque complimenti! |
| sent on September 24, 2016 (16:26) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Probably leaving a little 'space under the elbow would be better. However I find successful use of selective focus and B & N. Probabilmente lasciando un po' di spazio sotto al gomito sarebbe stata migliore. Comunque trovo ben riuscito l'uso del fuoco selettivo e del B&N. |
| sent on September 24, 2016 (18:30) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Laying inspired and good use of blurry. But the narrow cuts were not my prerogative? :-D Guessed the b / n. Posa ispirata e buon uso dello sfocato. Ma i tagli stretti non erano mia prerogativa? Azzeccato il b/n. |
| sent on September 24, 2016 (18:33) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Nicola, Maserc, thanks. You are right, I had another wider but this convinced me more to the inspired cellist expression. The elbow cut not like it either. Nicola, Maserc, grazie. Avete ragione, ne avevo un'altra più larga ma questa mi convinceva di più per l'espressione ispirata del violoncellista. Il gomito tagliato non piace neanche a me. |
| sent on September 24, 2016 (21:35) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
More than the elbow, fingers holding the bow. Più che il gomito, la punta delle dita che tiene l'archetto. |
| sent on September 25, 2016 (1:16) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
In fact the only critism the fingers and cut elbow ... For the rest it is very successful. Excellent management of depth of field Infatti l'unico appunto riguarda le dita e il gomito tagliati... Per il resto è molto riuscita. Ottima gestione della profondità di campo |
| sent on September 25, 2016 (8:01) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
The idea is good but the frame does not convince me, you have cut down Lim where instead served to show the hand and the headband that are protagonists in the shot as the face. Good conversion L'idea è buona ma l'inquadratura non mi convince, hai tagliato Lim basso dove invece serviva mostrare la mano e l'Archetto che sono protagonisti nello scatto come il volto. Buona la conversione |
| sent on September 25, 2016 (8:18) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Excellent composition and the first floor. The B & N is very good although perhaps I would have given a tad bit more contrast to accentuate the drama of the scene. The photo tells me all the musician's transport eyes closed tries to isolate themselves for maximum concentration. It gives me the idea of ??her loneliness, even if it is part of something larger and more complex which is the orchestra. Bravo. Massimiliano Ottima la composizione e il primo piano. Il B&N è molto buono anche se forse avrei dato un filino in più di contrasto per accentuare la drammaticità della scena. La foto mi comunica tutto il trasporto del musicista che ad occhi chiusi cerca di isolarsi per ottenere la massima concentrazione. Mi dà l'idea della sua solitudine anche se è parte di un qualcosa di più grande e complesso che è l'orchestra. Bravo. Massimiliano |
| sent on September 25, 2016 (8:47) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Cutting decided but cramped, b / n good (I would have walked more hands but the management is good), excellent composition. In any case in this type of photos capturing the moment it is crucial, much more than a cut elbow. To my taste I closed the diaphragm and left to fire the second violinist Taglio deciso ma strettino, b/n buono (io avrei calcato di più la mano ma la gestione è buona), ottima composizione. In ogni caso in questo tipo di foto cogliere l'attimo è fondamentale, molto più di un gomito tagliato. A gusto mio avrei chiuso il diaframma e lasciato a fuoco anche il secondo violinista |
user33434 | sent on September 25, 2016 (12:30) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello Richard, nice shot especially for the time you have chosen. The black and white is very rich and it performs well more on the subject than the background. I agree on the composition of those who favors a framing a larger wire. A greeting Ciao Riccardo, bello scatto soprattutto per il momento che hai scelto. Il bianco e nero è molto ricco e rende bene più sul soggetto che sullo sfondo. Condivido sulla composizione chi propende per un inquadratura un filo più larga. Un saluto |
| sent on September 26, 2016 (8:52) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Maserc, Blob, Arci, Comex, Philip and Mauro: Thank you. I always preferred the portrait or otherwise detail, perhaps to make my life easier by placing a few elements in the frame. Now I'm trying to improve in a genre, the street, on the contrary, requires an overview of lightning and immediate choices in framing and focal level. I will learn with time! :-D :-D I have clients who make street really good standard with fixed ... honestly do not know how they do it! Maserc, Macchia, Arci, Comex, Filippo e Mauro: grazie. Ho sempre prediletto il ritratto o comunque il dettaglio, forse anche per semplificarmi la vita inserendo pochi elementi nell'inquadratura. Ora sto cercando di migliorare in un genere, la street, che al contrario richiede una visione d'insieme fulminea e scelte immediate a livello di inquadratura e focale. Imparerò con il tempo! Ho clienti che fanno street veramente di buon livello con i fissi... onestamente non so come facciano! |
| sent on September 26, 2016 (12:06) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
I like, very good conversion bn and the great "intense" when you've caught. In the street you are forgiven many things because we focus on the essence and the rest of the scene is improvised background and that's what gives spontaneity. However I have two criticisms traveling on binary opposites: in a choice of capturing the best musician in the foreground, you should widen to include a hair framing her hand and the bow. Otherwise, to give more spontaneity to the scene, I turned a bit 'the diaphragm to make the background behind the image more readable and "street". At that point I would have concentrated less on the hand probably cut ... Mi piace, ottima conversione in bn e ottimo il momento "intenso" che hai colto. Nella street vanno perdonate tante cose perché ci si concentra sull'essenza e il resto della scena fa da sfondo improvvisato ed è questo che dona spontaneità. Tuttavia ho due critiche che viaggiano su binari opposti: in una scelta di catturare al meglio il musicista in primo piano, avresti dovuto allargare un pelo l'inquadratura per includere la mano e l'archetto. Altrimenti, per dare maggior spontaneità alla scena, avrei chiuso un po' il diaframma per rendere lo sfondo dietro più leggibile e parte dell'immagine "da strada". A quel punto mi sarei concentrato meno sulla mano tagliata probabilmente... |
| sent on September 26, 2016 (14:44) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
Hello Riccardo, I do not know what else to add except that I really like! the hand, as well as cut, it seems slightly overexposed Ciao Riccardo, non so che altro aggiungere se non che mi piace molto! la mano, oltre che tagliata, mi sembra leggermente sovraesposta |
| sent on September 26, 2016 (20:50) | This comment has been automatically translated (show/hide original)
" Taglio deciso ma strettino, b/n buono (io avrei calcato di più la mano ma la gestione è buona), ottima composizione. In ogni caso in questo tipo di foto cogliere l'attimo è fondamentale, molto più di un gomito tagliato. A gusto mio avrei chiuso il diaframma e lasciato a fuoco anche il secondo violinista" Riprendo il commento di Filippo 1) Sei riuscito a cogliere il momento "decisivo" e spesso questo è l'aspetto più importante nella street 2) Anche io avrei allargato lievemente l'inquadratura per evitare di tagliare il braccio del suonatore 3) Il BW è perfetto per i miei gusti 4) Mi piace l'idea di aprire il diaframma per focalizzare l'attenzione sul suonatore in primo piano 5) Guardando i tempi di scatto avrei abbassato gli iso a 200/100 ciao Davide |
|
Publish your advertisement on JuzaPhoto (info) |